Günümüzde değişen teknolojiye paralel olarak pazarlama
stratejileri de gelişmektedir. İhtiyaçlar çeşitlendikçe firmalar farklı
arayışlar içerisine girmişlerdir. Profesyonel sosyal medya uzmanları ile en iyi
hizmeti en az maliyetle, doğru kanallarla ve etkin bir şekilde hizmeti sunmak
şirketlerin en önemli politikası olmuştur günümüzde.
Hem mobil sosyal medya uygulamalarının artması hem de mobil
pazarlamaya verilen önemin artması mobil medyaya verilen önemin artmasına neden
olmuştur. Mobil pazarlamanın arttığı bu dönemde şirketler mobil pazarlama
kampanyalarına ağırlık vermektedir. Bu şirketler için ihtiyaç değil artık bir
zorunluluk haline gelmiştir.
Günümüzde artık daha az uğraş ile daha hızlı işlem tercih
edilmektedir. Anlatılmak istenen 140 karaktere sığdırılabilmesi ya da tek bir
tuşla alışveriş yapılmak istenmesi. Yemekte, konserde, sinemada, trafikte her
ortamda internet hayatımızın içinde. Hatta sabah kalktığımızda ilk kontrol
ettiğimiz akıllı telefonlarımız. Durum böyle olunca da şirketler mobil pazarlamaya
önem vermeye başlamışlardır. Müşteriye ulaşmak isteniyorsa mobil pazarlamaya
önem vermek gerekmektedir.
Mobil pazarlamada dikkat edilmesi gerekenler:
-Mobil mecralarda sunulacak olan kampanyaların her cihaz ile
uyumlu olmasına dikkat edilmesi gerekmektedir.
-Ulaşabileceğiniz müşteri potansiyelini belirlemeniz
gerekmektedir. Bu hedef kitleye yönelik yapılan her tutumu ölçmek gerekiyor.
-Mobil kullanıcılara özel kampanya ve promosyonlar
düzenleyerek mobil kullanıcı kitlenizi arttırmanız gerekmektedir.
-Mobil uygulamalarda daha kısıtlı görseller olduğu için
mesajların açık ve net olması gerekmektedir.
-Herk mobil kullanıcının hızı yüksek olmayabilir bu nedenden
dolayı mobil içeriklerin boyutlarının büyük olmaması gerekmektedir.
-Paylaşmak istediğiniz mesajı günler öncesinde değil de 2-3
saat öncesinde gönderin.
-Mesajların iletim saat, tarih ve günlerine dikkat edilmesi
gerekmektedir. Tatil ve özel günlere ve saatin geç olmamasına özen gösterin.
-İzin alınmadan hiçbir paylaşımın yapılmaması gerekir.
-Link aracılığıyla yapılan paylaşımlarda iletilen sayfanın
mobil uyumlu olmasına dikkat edelim.
-Yazım kurallarına dikkat edelim. Mesela tüm iletiyi küçük
harflerde yazmayalım.
-İletilen mesajlarda müşteriyle birebir ilişki ortamı
yaratın. Müşteriye ismiyle hitap edin. Müşteri kendini özel hissetsin.
-Kendinizi ve markanızı tanıtmanız gerekir.
-Her müşteri grubuna aynı mesaj içeriğini göndermeyin. Müşterinin
kullanım alışkanlılarını biliyorsak onun ihtiyaç ve isteklerine yönelik mesaj
gönderin.
-Mobil reklam mesajları kısa, açık ve etki yaratıcı
olmalıdır.
-Çok fazla görsel içerik kullanarak mesajın boyutunu
büyütmeyin.
-Görsel reklamlarda QR kod kullanın.
-Mobil pazarlama yaparken müşteriyi rahatsız etmeden ve izni
ile müşterinin farklı bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mail adresi alınabilir bu
şekilde de mail aracılığıyla farklı kampanya içerikleri bilgilendirilebilir.
-Müşterilerle sosyalleşin. Yani farklı sosyal medya
kanallarından da müşteri ile iletişim kurmaya çalışın.
-Müşterilere mesaj gönderimi yapmadan önce test etmeniz
gerekmektedir.
Hello
YanıtlaSilyou can buy telegram crypto members for groups
buy telegram members